Friday, April 14, 2017

Kes on häkker?

Olen lugenud Eric S. Raymondi "manuali" Hacker-HOWTO, see on väga huvitavalt ja manitsevalt kirjutatud, kuigi ma ei ole kõikidega aspektidega nõus. Näiteks, et sa ei pea hüüdnime kasutada või pead olema ainult unixi orienteeritud. Näen häkkeri kultuuris sarnaseid mõteid piraadiparteiga (kas võike neid häkkeriteks nimetada või vastupidi?), kelle vaateid ma jagan.

Pärast lugemist tekis mul küsimus, mis inimesi kes tahavad luua nimetatakse häkkeriteks, miks valiti sõna, mis algselt tähendas kahju. Ma kõrvutasin punkte tekstis ja järeldasin, et äkki valiti seda sõna seepärast, et inimene peab kõigepealt ennast häkkima? Lammutada seinu enda peas ja ehitada uut mõtlemist, eks Raymond ütles, et tõeline häkker peab ise saavutada oma eesmärke.

No comments:

Post a Comment