Tuesday, April 25, 2017

Üks ergonoomiline näide ja teine mitte eriti.

Kuna mulle väga meeldivad lauamängud, otsustasin kaks laumängude poodi näiteks tooma.

Brain Games

Väga hea ja mugav veebileht. Kohe on näha milliseid mängude kategooriaid pakutakse. Lihtne ja mitte tüütu disain, paari klikkiga saab toodet ostukorvi panna ja tellida, ei vaja mingit registreerimist ning pakub erinevaid maksmisviise. Mina näen ainult plusse, mida lihtsam on teenindus kasutades, seda rohkem kliente see saab.

Gale Force Nine

Teine näide ei ole nii positiivne... Gale Force Nein tegeleb enamasti telesaride põhinevate lauamängude tootmisega. Mulle väga meeldis Spartacus sari ning kui ma kuulsin, et on veel mäng olemas, siis arvasin, et pean seda ostma.

Kuna kuskil muujal poel ei olnud seda mängu pidin ostma GF9 e-poest. Väga ebameeldiv kogemus, leidsin mängu ühel lehel, siis mind visati tellimust teha teisele lehele ning registreerida pidin kolmandal lehel. Lehtedel olid isegi erinevad aadressid, algusel mõtlesin, et tegu on pettusega. Lõpuks sain tellida oma mängu, kuid siiski pidin pool aastat ootama kuna ei olnud lehel kirjas, et toodet hetkel laos ei olnud.

Teine näide näitab, et isegi kui firma pakub häid toodeid aga ei suuda oma teenindusmudelit korralikult välja ehitada, siis kaotab see oma kliente (mina küll rohkem nendelt ei telli).

No comments:

Post a Comment